Usein kysytyt kysymykset

REKISTERÖITYMINEN

Toimivatko aikaisemman Familon.eu-yritysverkkokaupan tunnukseni ja salasanani sellaisenaan uudistuneessa Familon B2B -verkkokaupassa?

Vanhan Familon.eu-verkkokaupan tunnus ja salasana eivät toimi uudessa Familon B2B -verkkokaupassa. Luo uusi tunnus helposti ja nopeasti, ja rekisteröidy ammattilaisten seuraan uuteen Familon B2B -verkkokauppaan rekisteröidy >.

Miten voin rekisteröityä Familon B2B -verkkokaupan asiakkaaksi?

Familon B2B -verkkokauppa palvelee ainoastaan yritysasiakkaita. Jos käytössäsi on y-tunnus, voit rekisteröityä Familon B2B -verkkokaupan asiakkaaksi. Täytä rekisteröitymiseen tarvittavat tiedot rekisteröidy-sivulla.

Familon B2B -verkkokaupan rekisteröityneenä asiakkaana näet tuotteiden hinnat, voit tehdä tilauksia ja saat omat sivut tilausten ja tilaushistorian sekä tilaamiesi tuotteiden hoito-ohjeiden tarkasteluun. Familon B2B -verkkokaupan asiakkaana saat halutessasi sähköpostiisi Familon Pro -jäsenen uutiskirjeen, josta saat käyttöösi vaihtuvia erikoisetuja ja hyödyllisiä tuotevinkkejä. Liity mukaan b2b.familon.fi/rekisteroidy.  

Voinko tehdä tilauksen rekisteröitymättä?

Familon B2B -verkkokaupasta voit tilata tuotteita vain rekisteröityneenä asiakkaana. Tehdäksesi ostoksia, muistathan kirjautua ensin sisään tunnuksillasi.

Sain etukoodin, miten käytän sen?

Käyttääksesi etukoodeja rekisteröidy verkkokauppaan ja kirjaudu sisään, lisää tuotteet koriin ja syötä etukoodi ostoskorissa etukoodi-kenttään. Ota koodi käyttöön painamalla aktivoi. Voit käyttää yhden etukoodin/tilaus.

TILAAMINEN

Voinko tilata tuotteita muuhun, kuin omaan osoitteeseeni?

Kyllä, täydentämällä tilaukselle eri toimitusosoitteen. Huomioithan kuitenkin, että Familon B2B -verkkokaupan kohteeseen toimitus ei sisällä kerroksiin kantoa.

Miten vastaanottaja saa tiedon paketistaan?

Vastaanottaja saa tiedon saapumisilmoituksella. Vastaanottajalle kannattaa kuitenkin kertoa tulevasta lähetyksestä, jotta hän osaa varautua saapumisilmoitukseen.

Voinko tilata tuotteita ulkomaille?

Familon B2B -verkkokauppa toimittaa tilauksia vain Suomeen (Manner-Suomen osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys).

TOIMITUS

Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

Varastotuotteiden toimitusaika on 3-6 arkipäivää, toimitusmyyntituotteiden 4-6 viikkoa. Alennusmyynnin aikana toimitusaika voi olla tavallista pidempi.

Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?

Familon B2B -verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole yleistä vaihto- tai palautusoikeutta. Ongelmatilanteessa ota yhteyttä Familon B2B -verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse b2b@familon.fi tai puhelimitse 010 5045 500.

Miksi samasta tilauksesta tulee monta eri toimitusta?

Familon B2B -verkkokaupan varastotuotteiden toimitusaika on 3-6 arkipäivää, toimitusmyyntituotteiden 4-6 viikkoa. Mikäli samalla tilauksella tilataan sekä varastotuotteita että toimitusmyyntituotteita, saattaa tilauksen toimitus tapahtua kahdessa erässä. Lisätietoa toimitusajoista >

Miten vuoteet tai muut suurikokoiset tuotteet toimitetaan?

Tilaamasi vuoteet kuljetetaan kuljetusliikkeen toimesta suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen. Huomioithan, että toimitus ei sisällä kerroksiin kantoa. Lisätietoa toimitustavoista >

TIETOSUOJA

Miten olette huomioineet EU:n tietosuoja-asetuksen ja mistä löydän tietosuojaselosteen?

Tietosuoja on aina ollut Familonille tärkeä asia. Noudatamme EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR) ja kansallista lainsäädäntöä henkilötietojesi turvaamiseksi. Haluamme kertoa tietosuojakäytännöistämme selkeästi ja avoimesti. Täältä voit lukea lisää tietosuojasta ja katsoa tietosuojaselosteen.

Käytättekö sivuilla evästeitä?

Familon B2B -verkkokaupassa, www.b2b.familon.fi-sivustolla käytetään evästeitä ”cookies”, jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Evästeiden avulla saatu tieto on luonteeltaan anonyymiä eikä sitä yhdistetä käyttäjältä saatuihin henkilötietoihin. Voit halutessasi estää evästeiden käytön oman selaimesi asetuksista tai poistamalla evästeet selaimestasi sivustolla vierailun jälkeen. Lisätietoja evästeiden käytöstä ja tietosuojasta löydät säännöt ja tietosuojaseloste -sivulta.

Lisätietoa saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme sähköpostitse b2b@familon.fi tai puhelimitse 010 5045 500.

Sivun tiedot päivitetty 22.5.2018.