Asiakaspalvelu

Familon B2B -verkkokauppa on yritysverkkokauppa, jonka palveluita käyttääksesi tarvitset y-tunnuksen.

B2B-verkkokaupan asiakaspalvelu vastaa yritysasiakkaiden Familon Pro - ja Familon-tuotteisiin sekä Familon B2B -verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 9-15.

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu auttaa sinua sähköpostitse b2b@familon.fi tai puhelimitse numerossa 010 5045 500. Suosittelemme sähköpostin käyttöä yhteydenottoon – se on edullisin ja helpoin tapa. Pyrimme vastaamaan sähköposteihin nopeasti, usein samana tai seuraavana arkipäivänä. Puheluiden hinnat ovat 8,35 snt/puhelu (alv 24%) + ppm (kotimaan matkapuhelinliittymästä 17,17 snt/min ja kotimaan lankaliittymästä 6,00 snt/min).

Kirjautumalla sisään Familon B2B -verkkokauppaan, voit tarkastella tilauksesi tietoja omat tiedot -sivulla. Vastauksia usein meiltä kysyttyihin kysymyksiin näet usein kysytyt kysymykset -sivulta.

Familon.fi-verkkokauppa

Mikäli olet henkilöasiakas ja asiasi koskee tilaustasi Familon.fi-verkkokaupasta tai sinulla on muuta Familon.fi-verkkokauppaan liittyvää asiaa, olethan yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@familon.fi tai puhelimitse 010 5045 500, avoinna arkisin klo. 9-15.

Familon Oy

Mikäli asiasi koskee muuta kuin verkkokauppaamme, olethan yhteydessä Familon Oy:n vaihteeseen puh. 010 5045 400, avoinna arkisin klo. 8-16.

MYYNNIN JA VIESTINNÄN YHTEYSTIEDOT >